Dostawa i płatność

Jakie są formy dostawy?

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

Jaki jest koszt dostawy na adres w Polsce?

Darmowa dostawa zamówień o wartości powyżej 299 zł. 
Darmowa dostawa dotyczy przesyłek krajowych.

Koszt dostawy zależny jest od sposobu płatności i przedstawia się następująco:



Płatność on-line (przedpłata) Za pobraniem (przy odbiorze)
zamówienia do 299 zł zamówienia powyżej 299 zł
Kurier DPD  11,90 zł GRATIS + 2,00 zł

Jak można zapłacić za zamówienie krajowe?

Zamówienie opłacić można na kilka sposobów:

  1. Płatność on-line (przedpłata) - za pośrednictwem systemu elektronicznych Płatności Shoper możesz zapłacić:
    • kartą kredytową: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
    • szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia
    • zwykłym przelewem bankowym: dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail
  1. Za pobraniem (przy odbiorze) - płacisz gotówką kurierowi przy odbiorze towaru (+ 2,00 zł opłata za pobranie gotówki)

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

Płatność z Polski tradycyjnym przelewem proszę dokonywać na rachunek mBank:
97 1140 2004 0000 3902 7457 9956

Płatności Shoper

Jaki jest koszt dostawy poza granice kraju?

Koszt przesyłek poza granice Polski uzależniony jest od wielkości i wagi paczki. Poniższa tabela przedstawia zryczałtowany koszt dostawy zamówień opłaconych z góry tradycyjnym przelewem dla paczki o maksymalnych rozmiarach 600*400*400cm (dł. * szer. * wys.) i wadze do 10 kg. Dla większych paczek ustalana będzie opłata zgodna z cennikiem firmy kurierskiej DPD. Aby ustalić cenę większej przesyłki lub przesyłki do innego kraju, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

UWAGA! Do końca roku promocyjne ceny wysyłek międzynarodowych.

Strefa Cena Kraj Przewidywany
czas doręczenia
Strefa I 49,90 zł 39,90 zł  Czechy, Litwa, Niemcy, Słowacja 2-5 dni
Strefa II 69,90 zł 49,90 zł Belgia, Dania, Holandia, Łotwa, Węgry 2-6 dni
Strefa III 89,90 zł Austria, Estonia, Francja, Luksemburg, Słowenia, Szwecja. Wielka Brytania i Irlandia Północna, Włochy 3-8 dni
Strefa IV 109,90 zł Bułgaria, Finlandia, Hiszpania, Irlandia, Liechtenstein, Portugalia, Rumunia 3-8 dni
Strefa V 149,90 zł Chorwacja, Grecja, Norwegia 3-8 dni

Paczki zagraniczne doręcza firma kurierska DPD. Dostawa do innych krajów możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu.

Jak można zapłacić za zamówienie zagraniczne?

  • Tradycyjnym przelewem (przedpłata) - płatność tradycyjnym przelewem bankowym; sklep nie pobiera dodatkowych opłat za płatność zwykłym przelewem
  • Płatność on-line PayPal (przedpłata) - szybka płatność za pośrednictwem systemu PayPal; do zamówienia będzie doliczona prowizja w wysokości 4,5% od wartości zamówienia

Nie ma możliwości zapłaty przy odbiorze zamówień zagranicznych.

Płatność z zagranicy tradycyjnym przelewem proszę dokonywać na rachunek mBank: 
IBAN: PL97 1140 2004 0000 3902 7457 9956
BIC/SWIFT: BREXPLPWMBK

Jak długo czeka się na przesyłkę?

Czas przygotowania zamówienia

Zamówienia z szyciem przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 5, a pozostałe w ciągu 2 dni roboczych. 

Przewidywany czas doręczenia

Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Kurier podejmie 2 próby doręczenia (pierwsza próba następnego dnia roboczego od nadania, kolejna próba w następnym dniu roboczym), a w przypadku braku możliwości doręczenia, paczka wraca do nadawcy. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany. Dokładny czas doręczenia zależny jest od wybranej formy dostawy. Stosowną informację otrzymasz w dniu wysyłki.

Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas doręczenia. 

W szczególnych przypadkach terminy te mogą ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo.

Doręczenia odbywają się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 18:00. Nie ma możliwości określenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki. Podaj taki adres doręczenia, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach określonych powyżej.

Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?

Jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status zamówienia na każdym etapie jego realizacji. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Moje konto", a wyświetli się lista Twoich zamówień oraz ich aktualny status. Jeśli zamówienie zostało wysłane, obok statusu pojawi się numer przesyłki. Po kliknięciu na numer sprawdzisz gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka!

Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, otrzymasz informację o zmianie statusu oraz o przesyłce na adres e-mail podany w zamówieniu.

Informacje dodatkowe

W przypadku nieobecności adresata, kurier pozostawia awizo, w którym wskazane jest miejsce i termin do odbioru przesyłki. Przesyłka jest wówczas wydana ze skutkiem doręczenia w placówce firmy doręczającej lub w miejscu uzgodnionym z Klientem. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze, a jego bieg rozpoczyna się od dnia awizowania przesyłki. W razie bezskutecznej próby doręczenia lub upływu terminu odbioru przesyłka jest zwracana nadawcy, a Odbiorca obciążany jest kosztami jej zwrotu oraz ewentualnej ponownej wysyłki.

do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl