Jakie są formy dostawy?
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy InPost.
Jaki jest koszt dostawy na adres w Polsce?
Darmowa dostawa kurierem InPost lub do Paczkomatu InPost 24/7 zamówień opłaconych z góry o wartości powyżej 299 zł!
Darmowa dostawa dotyczy przesyłek krajowych.
Koszt dostawy zależny jest od wartości zamówienia i przedstawia się następująco:
zamówienia do 299 zł | zamówienia powyżej 299 zł | |
Paczkomaty 24/7 | 14,90 zł | GRATIS! |
Kurier InPost | 14,90 zł | GRATIS! |
Kurier InPost (pobranie) | 19,90 zł | BRAK |
Rolety rzymskie wysyłamy jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS w cenie 19,90 zł niezależnie od wartości zamówienia.
Płatność przy odbiorze (pobranie) możliwa jedynie dla zamówień o wartości do 999 zł za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
Jak można zapłacić za zamówienie krajowe?
Zamówienie krajowe opłacić można na kilka sposobów:
- Zapłać przez Przelewy24 - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24 możesz zapłacić BLIKiem, kartą kredytową lub szybkim przelewem elektronicznym: lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Podmiotem świadczącym obsługę szybkich płatności online Przelewy24 jest PayPro S.A.
- Płatność tradycyjnym przelewem bankowym - dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail.
- Płatność gotówką przy odbiorze - metoda dostępna wyłącznie za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.
Jaki jest koszt dostawy poza granice kraju?
Koszt przesyłek poza granice Polski uzależniony jest od wielkości i wagi paczki. Poniższa tabela przedstawia zryczałtowany koszt dostawy zamówień opłaconych z góry tradycyjnym przelewem dla paczki o maksymalnych rozmiarach 600*400*400cm (dł. * szer. * wys.) i wadze do 10 kg. Dla większych paczek ustalana będzie opłata zgodna z cennikiem firmy kurierskiej GLS. Aby ustalić cenę większej przesyłki lub przesyłki do innego kraju, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Strefa | Cena | Kraj | Przewidywany czas doręczenia |
Strefa I | 69,90 zł | Austria, Czechy, Luksemburg, Niemcy, Węgry | 2-5 dni |
Strefa II | 79,90 zł | Belgia, Dania, Holandia, Łotwa, Słowacja | 2-5 dni |
Strefa III | 89,90 zł | Estonia, Litwa | 2-6 dni |
Strefa IV | 99,90 zł | Francja, Włochy | 3-8 dni |
Strefa V | 109,90 zł | Rumunia, Słowenia | 3-8 dni |
Strefa VI | 119,90 zł | Hiszpania, Portugalia | 3-8 dni |
Strefa VII | 129,90 zł | Szwecja | 3-8 dni |
Strefa VIII | 139,90 zł | Bułgaria, Finlandia, Irlandia | 3-8 dni |
Paczki zagraniczne doręcza firma kurierska GLS. Dostawa do innych krajów możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu.
Jak można zapłacić za zamówienie zagraniczne?
- Płatność tradycyjnym przelewem bankowym - dane do przelewu otrzymasz w wiadomości e-mail.
Jak długo czeka się na przesyłkę?
Czas przygotowania zamówienia
Zamówienia z szyciem przygotowujemy i wysyłamy w ciągu 5, a pozostałe w ciągu 1-2 dni roboczych. Przewidywany czas doręczenia wynosi 1-2 dni roboczych od wysłania.
Przewidywany czas doręczenia
Dostawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Kurier podejmie 2 próby doręczenia (pierwsza próba następnego dnia roboczego od nadania, kolejna próba w następnym dniu roboczym), a w przypadku braku możliwości doręczenia, paczka wraca do nadawcy. W szczególnych przypadkach termin ten może ulec zmianie, o czym zostaniesz niezwłocznie poinformowany. Dokładny czas doręczenia zależny jest od wybranej formy dostawy. Stosowną informację otrzymasz w dniu wysyłki.
Całkowity czas oczekiwania na zamówienie to: czas przygotowania zamówienia do wysyłki + przewidywany czas doręczenia.
W szczególnych przypadkach terminy te mogą ulec zmianie, o czym Klient zostanie poinformowany mailowo.
Doręczenia odbywają się w dni robocze. W dniu wysyłki otrzymasz od nas wiadomość SMS z linkiem do śledzenia przesyłki, a w dniu dostawy wiadomości SMS oraz e-mail z firmy kurierskiej z przewidywaną godziną doręczenia oraz numerem telefonu do kuriera. Nie ma możliwości określenia dokładnej godziny doręczenia przesyłki. Sklep nie ma wpływu na pracę kurierów, a kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostawą. Podaj taki adres doręczenia, aby możliwe było jej skuteczne doręczenie w godzinach określonych powyżej.
Jak sprawdzić gdzie jest moja paczka?
Jeśli masz konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status zamówienia na każdym etapie jego realizacji. Po zalogowaniu wejdź w zakładkę "Moje konto", a wyświetli się lista Twoich zamówień oraz ich aktualny status. Jeśli zamówienie zostało wysłane, obok statusu pojawi się numer przesyłki. Po kliknięciu na numer sprawdzisz gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka!
Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, otrzymasz informację o zmianie statusu oraz o przesyłce na adres e-mail podany w zamówieniu.
Informacje dodatkowe
W przypadku nieobecności adresata, kurier pozostawia awizo, w którym wskazane jest miejsce i termin do odbioru przesyłki. Przesyłka jest wówczas wydana ze skutkiem doręczenia w placówce firmy doręczającej lub w miejscu uzgodnionym z Klientem. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni robocze, a jego bieg rozpoczyna się od dnia awizowania przesyłki. W razie bezskutecznej próby doręczenia lub upływu terminu odbioru przesyłka jest zwracana nadawcy, a Odbiorca obciążany jest kosztami jej zwrotu oraz ewentualnej ponownej wysyłki.