Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podania przyczyny i zażądać zwrotu gotówki. Masz 30 dni od otrzymania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia od umowy i odesłanie produktu.

Ogólne zasady dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

  • Masz 30 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru (pkt. 7.1. Regulaminu)
  • Przed wysłaniem towaru skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia zwrotu lub wymiany (pkt. 7.3. Regulaminu) poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie koszty z wyjątkiem kosztów dostawy, które są inne niż najtańsza, dostępna w momencie zakupu forma dostawy (pkt. 7.5. Regulaminu).
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów na indywidualne zamówienie,  np. materiały metrażowe cięte na wymiar oraz szyte według wymiaru podanego przez Konsumenta; (pkt. 7.6. Regulaminu).
  • Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na zwrot produktu do sklepu (pkt. 7.7. Regulaminu)
  • Koszty odesłania towaru nie są zwracane. Wybierz taką formę dostarczenia towaru, żeby produkt zwracany nie uległ z niszczeniu w transporcie (pkt. 7.8. Regulaminu).
  • Odpowiadasz za obniżenie wartości zwracanego produktu, jeśli zwrócony produkt nosi znamiona używania lub w inny sposób została przez Ciebie obniżona jego wartość (pkt. 7.9. Regulaminu).
  • W ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu, odeślemy wartość zakupionych przedmiotów na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu (pkt. 7.10. Regulaminu).
  • Odesłanie wartości zwracanych produktów, może zostać wstrzymane do momentu rzeczywistego otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego przez Ciebie produktu (pkt. 7.11. Regulaminu).
  • Nie przyjmujemy produktów wysyłanych za pobraniem (pkt. 7.12. Regulaminu).

Do formularza możesz dołączyć dowód zakupu (lub jego kserokopię) w postaci paragonu, co ułatwi i przyspieszy zwrot należności.

Informacja o prawie odstąpienia od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej

Jeżeli otrzymasz produkt, który posiada wady fabryczne, możesz go zareklamować i żądać naprawy, wymiany lub zwrotu gotówki.

Ogólne zasady dotyczące reklamacji:

  • Masz prawo do złożenia reklamacji w razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej (pkt. 8.1.1. Regulaminu).
  • Przed wysłaniem towaru skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia wymiany (pkt. 8.1.2. Regulaminu) poprzez złożenie formularza reklamacyjnego.
  • Odpowiedzi na reklamację udzielimy nie później niż w ciągu 14 dni (pkt. 8.1.3. Regulaminu).
  • Możesz złożyć reklamację na produkt, który ma wady fizyczne w ciągu 2 lat od jego zakupu, jednak nie później niż rok od zauważenia wady (pkt. 8.1.3. Regulaminu).
  • W związku ze złożoną reklamacją, możesz zażądać naprawienia, wymiany lub obniżenia ceny produktu, a w przypadku braku możliwości naprawienia lub wymiany, możesz zażądać zwrotu wartości zakupionych produktów (pkt. 8.1.4. Regulaminu).

Do formularza możesz dołączyć dowód zakupu (lub jego kserokopię) w postaci paragonu lub faktury VAT.

Jeżeli przy odbiorze towaru zauważysz, że opakowanie nosi ślady zniszczenia, sprawdź w obecności doręczyciela czy towar nie uległ zniszczeniu. Jeśli towar nosi ślady uszkodzenia powstałe podczas transportu, sporządź w obecności doręczyciela odpowiednią notatkę oraz odmów przyjęcia przesyłki.

Informacje dodatkowe

Szczegółowe informacje dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego, jak również prawa Konsumenta odstąpienia od umowy, zawarte są w regulaminie sklepu, który dostępny jest pod adresem http://tendina.pl/regulamin i zgodnie z nim będą rozpatrywane.

Do złożenia reklamacji, jak również odstąpienia od umowy, przydatne będą odpowiednie druki. Aby je pobrać, kliknij prawym przyciskiem myszy na poniższy link i wybierz "Zapisz element docelowy jako..."

do góry
Bestsellery
bestseller
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl